Edzés személyi edzővel

A 3 legfontosabb ok, hogy miért eddz személyi edzővel. Miért fontos, hogy az edzésed személyi edzővel történjen. Ebben cikkben megadom a választ erre a kérdésre. 1. gyakorlatok helyes végrehajtása Az első és szerintem a legfontosabb szempont, ami miatt személyi edzővel érdemes edzened, az a gyakorlatok pontos, és helyes végrehajtása. Legyen szó saját testsúlyos gyakorlatokról, szabadsúlyos … Olvass tovább Edzés személyi edzővel

PALEO PIZZA

Szereted a pizzát? Éppen diétázol vagy egyszerűen csak nem akarod a hagyományos búzalisztes pizzát fogyasztani? Akkor ezt a receptet Neked találták ki.  Gluténmentes, gabonamentes, tejmentes, szójamentes pizza. Íme a paleo pizza receptje: Hozzávalók a paleo pizza tésztához: 1 csomag Éléskamra vékony tésztás olasz pizza szénhidrát csökkentett lisztkeverék 2 db M-es tojás 50 ml hideg víz … Olvass tovább PALEO PIZZA

Milyen táplálékkiegészítőt vegyek?

Milyen táplálékkiegészítőt vegyek? Te is folyton azt hallod az ismerőseidtől, hogy minek szeded azt a sok vackot? Biztos valami műanyagból van a fehérjepor, multivitaminokban lévő vitaminok pedig szintetikusak. Azt mondják, egyél – az ő véleményük szerint – „rendes kaját”. Ebbe persze a pizzát, hamburgert, sült krumplit, párizsis zsemlét, kakaós csigát és barátait értik bele.  Minden … Olvass tovább Milyen táplálékkiegészítőt vegyek?

3 egyszerű tipp hogyan fogyjak le

3 egyszerű tipp hogyan fogyjak le Sok mindent kipróbáltál már, de megrekedtél a fogyásban? Egyre intenzívebben edzel, de az eredmény nem akar jönni?  Hidd el korántsem olyan nehéz, mint gondolnád. Nem kell a kalóriákat számolgatnod, nem kell az egész életed az edzőteremben vagy a pályán töltened.  Vezess be néhány szokást és meglátod, a siker nem … Olvass tovább 3 egyszerű tipp hogyan fogyjak le

BROKKOLIS TEJSZÍNES CSIRKEMELL

Szeretnéd a csirkemellet szaftosan, szószosan elkészíteni? Ehhez a tejszínes csirkemellhez jól illik az egészséges, vitaminokban gazdag brokkoli. Könnyen és gyorsan elkészíthető Hozzávalók: 500 g csirkemell 2 dl kókusztejszín só, bors zöldfűszerek 1-2 gerezd fokhagyma 1 közepes brokkoli kókuszzsír a sütéshez A tejszínes csirkemell elkészítése lépésről lépésre: Kezd a brokkoli készítésével, hogy amíg az fő, addig … Olvass tovább BROKKOLIS TEJSZÍNES CSIRKEMELL

ÉDESBURGONYA CSIRKEMELLEL

[fusion_code]W3h5ei1paHMgc25pcHBldD0iZXhpdHBvcHVwbWFqZG5lbXZldm8iXQ==[/fusion_code][fusion_text] Csicseriborsós-édesburgonyás csirkemell Unod a hagyományos csirke-rizs ételt? Vágysz valami különleges ízélményre? És még egészséges, diétás legyen? Akkor a következő receptet Neked találták ki. Hozzávalók: 500g csirkemell 1 doboz csicseriborsó ~250g 1 db édesburgonya 2-3 db paradicsom 1 fej vöröshagyma 1 db erős paprika só, bors, fűszerek egyéni ízlés szerint kókuszzsír Elkészítése: A csicseriborsót előző … Olvass tovább ÉDESBURGONYA CSIRKEMELLEL

KEZDŐ EDZÉSTERV

Hogyan kezdj bele az edzésekbe kezdőként? Milyen gyakorlatokat végezz. Az alábbi cikk egy kezdő edzésterv, melyben segítetek Neked eligazodni. Az edzés az alábbi részekből áll: Kezdjs 5-10 perc kardió bemelegítéssel, és ebben legyen benne egy teljes test gimnasztikai bemelegítés is 5 percben. Minden ízületed mozgasd át! Minden nagyobb izomcsoportra egy-egy gyakorlatot hajts végre. A főbb … Olvass tovább KEZDŐ EDZÉSTERV

PALEO KÓKUSZGOLYÓ

Szeretsz nassolni, de nem, szeretnél  hagyományos édességeket fogyasztani?  Akkor ez a „klasszikus”, újragondolva, pont Neked való, ráadásul még sütőt sem kell bekapcsolnod. Kókuszgolyó, amely gluténmentes, tejmentes, tojásmentes. Íme a paleo kókuszgolyó. Hozzávalók: 50 g lenmagliszt 20 g kókuszliszt 15-20 g holland kakaópor csipetnyi só édesítő ízlés szerint (én 10-15 g eritritet használtam) 20 g olvasztott … Olvass tovább PALEO KÓKUSZGOLYÓ

ZÖLDBANÁN LISZT PALACSINTA

Hallottál már a zöldbanán lisztről? A banánlisztet hagyományosan zöld banánból készítik a búzaliszt gluténmentes helyettesítőjeként használjuk.  A zöldbanán lisztből most egy egyszerű palacsinta receptet mutatok Neked. Hozzávalók: 3 tojás 6 evőkanál zöldbanánliszt egy csipet só 2 dl víz kókuszzsír a sütéshez A zöldbanán liszt palacsinta elkészítése: Üsd fel a tojásokat Add hozzá a 6 evőkanál … Olvass tovább ZÖLDBANÁN LISZT PALACSINTA

PALEO ALMÁS PITE

Te is szereted az almás pitét, viszont nem szeretnéd a hagyományos fehérlisztes, cukros verziót fogyasztani? Akkor az alábbi almás pite receptet Neked találták ki. Ez a verzió mindenmentes, még tojás sincs benne és az almát sem kell főzni. Hozzávalók egy 24 cm-es kerek formához. A tésztalaphoz: 120 g gesztenyeliszt 80 g nyílgyökérliszt 1 csipet só … Olvass tovább PALEO ALMÁS PITE

OTTHONI EDZÉSTERV NŐKNEK

Szeretnél nőként elkezdeni edzeni, de nem tudod, hogyan kezdj hozzá? Nem akarsz, nem tudsz lemenni fitnesz terembe? Íme egy saját testsúlyos otthoni edzésterv, amit bármikor elvégezhetsz otthon. Otthoni edzésterv nőknek. Saját testsúlyos gyakorlatok o Guggolás 3×15 A gyakorlat végrehajtása: Kiindulóhelyzet vállszéles terpeszállás. Engedd le magad úgy, – hajlítsd a csípőd és a térded – ,hogy … Olvass tovább OTTHONI EDZÉSTERV NŐKNEK

ZABKENYÉR RECEPT

[fusion_code]W3h5ei1paHMgc25pcHBldD0iZXhpdHBvcHVwIl0=[/fusion_code][fusion_text] Nem fogyasztasz hagyományos bolti kenyereket? Nem akarsz puffasztott búzaszeletet vagy rizsszeletet se fogyasztani? A teljes kiőrlésű kenyerekben sem bízol igazán? Akkor íme egy egyszerű recept, a zabkenyér receptje. Hozzávalók: 150 gramm gluténmentes zabpehelyliszt 2 db tojás + 1 db tojásfehérje 100 g zsírszegény túró annyi víz, hogy a massza kb. olyan sűrű legyen, mintha … Olvass tovább ZABKENYÉR RECEPT

KARDIO EDZÉSTERV

Elhatároztad, hogy elkezdesz kardiozni, de nem tudod, hogyan fogj hozzá? Szeretnél lefogyni és fittebbé válni? Íme néhány kardio edzésterv, amellyel garantáltan el tudod érni céljaid. Legyél akár teljesen kezdő vagy haladó, az alábbi edzésprogramok között megtalálod a Neked megfelelőt. Fokozatosan haladj, sose akarj egyszerre túl sokat. Alapszintű edzésprogram I. Ezt az edzésprogramot akkor javaslom, ha … Olvass tovább KARDIO EDZÉSTERV

PALEO ZSERBÓ RECEPT

Szereted a zserbót viszont egészségesen táplálkozol vagy éppen diétázol? Akkor ez a paleo zserbó recept Neked való. Gluténmentes, laktózmentes, csökkentett szénhidráttartalmú, Szafi Reform lisztből. Íme a paleo zserbó receptje. Hozzávalók a zserbó tésztájához: 120 g Szafi Reform nyújtható édes kelt tészta helyettesítő lisztkeverék 30 g kókuszolaj (kókuszzsír feloldva) 3 db tojás A paleo zserbó töltelék … Olvass tovább PALEO ZSERBÓ RECEPT

EZT EDD KENYÉR HELYETT – KARFIOLKENYÉR

Nem szereted a hagyományos bolti kenyereket? Gluténérzékeny vagy és emiatt nem is akarsz semmilyen búzából készült ételt enni?  Készíts karfiolból kenyeret, ami  gluténmentes, diétás és még rendkívül finom is. Karfiol kenyér Hozzávalók: 2 bögre felaprított karfiol 2 tojás 1 evőkanál darált mandula vagy valamilyen gluténmentes liszt (pl. Szafi lisztek) 1 teáskanál szódabikarbóna só, bors, fűszerek ízlés … Olvass tovább EZT EDD KENYÉR HELYETT – KARFIOLKENYÉR

CUKKINI FASÍRT SÜTŐBEN SÜTVE

Szereted a fasírtot, de nem szeretnél olajban sült marhahúsból vagy sertéshúsból készült gombócokat fogyasztani? Akkor a “vegetáriánus” változatot (cukkini fasírt) Neked találtak ki. Sült édesburgonyával tálald. Próbáld ki Te is a cukkini fasírtot sütőben sütve! Hozzávalók:  2 db közepes cukkini, 1 db M-es tojás, ~40 g szezámmag szezámmagliszt 10 dkg kemény sajt, só, bors, 3 … Olvass tovább CUKKINI FASÍRT SÜTŐBEN SÜTVE

Kofta zöldségnyárson

Ismered a kofta nevű indiai ételt? Ehhez az ételhez néha ázsia citromfüvet, más néven citromnádat használnak. Ehelyett most próbáljuk ki friss zöldségekkel, sárgarépával és újhagymával. Íme a kofta zöldségnyárson receptje: Hozzávalók: 2 szál újhagyma 1 vékony sárgarépa ~400 g darált marhahús vagy sertéshús, vagy vegyesen só, bors 1 tk. reszelt citromhéj  1 ek. aprított friss … Olvass tovább Kofta zöldségnyárson

Medvehagyma krémleves

Szereted a medvehagymát? És a krémleveseket? Akkor készíts a medvehagymából krémlevest. Egyszerű és gyorsan elkészíthető ez a medvehagyma krémleves. 15 perc alatt el is tudod készíteni. Íme a medvehagyma krémleves receptje: Hozzávalók: 1,5 liter szűrt csontleves vagy víz 250 g spenótlevél 1 babérlevél 1/2 tk. szerecsendió só, bors ~250 g medvehagyma (2 csokor) kókusztej vagy … Olvass tovább Medvehagyma krémleves

Édesburgonya tócsni tepertőkrémmel, lilahagymával

Szereted az édesburgonyát? Készítsünk most belőle tócsnit, liszt hozzáadása nélkül, tepertőkrémmel és lilahagymával. Íme az édesburgonya tócsni receptje: Hozzávalók: Az édesburgonya tócsnihoz: ~500 g édesburgonya 2 tojás só, bors A tepertőkrémhez: 250 g tepertőkrém 1 ek. mustár só, bors 1 fej lilahagyma, aprítva illetve díszítéshez karikákra vágva 1 gerezd fokhagyma majoránna 1 tk. balzsamecet Az … Olvass tovább Édesburgonya tócsni tepertőkrémmel, lilahagymával

Tricepsz edzés otthon – 3 egyszerű tricepsz gyakorlat

Hogyan tudod otthon a tricepszedet edzeni? Egyszerű és hatékony edzésterv tricepszre. Tricepsz edzés otthon saját testsúllyal és/vagy súlyzókkal. Hátsó tolódzkodás (pados tolódzkodás v. fordított fekvőtámasz) Kiinduló helyzet: Otthon keress egy stabil felületet, széket, ágyat. Vállszélességben  mindkét kezeddel támaszkodj meg, a lábaddal a sarkaiddal támaszkodj a földön Végrehajtás: Hajlítsd be a karod és engedd le magad … Olvass tovább Tricepsz edzés otthon – 3 egyszerű tricepsz gyakorlat

PALEO HAMBURGER

Már idehaza is kapható paleo hamburger, de ha otthon sütnél ilyet, akkor arra mutatok egy receptet. És a köret édesburgonya chips. Íme a paleo hamburger házilag. Hozzávalók: 1-2 db gluténmentes zsemle RECEPT ITT vöröshagyma, felkarikázva kígyóuborka, felkarikázva paradicsom, felkarikázva saláta paleo mustár 1 vagy 2 db édesburgonya, felkarikázva kókuszzsír a sütéséhez A paleo hamburger elkészítése … Olvass tovább PALEO HAMBURGER

Alaszkai tőkehalfilé recept

Egy szuper alaszkai tőkehalfilé recept, az alaszkaitőkehal-pástétom zellerkéregben. Egytálétel, mely vendégeknek vagy hétvégén ebédre is jó.     Hozzávalók: 500 g alaszkai tőkehal kockákra vágva 400 g zeller 1 póréhagyma, karikákra vágva 250 g gomba, kockázva 1 tk kapor 1 ek. aprított petrezselyem só, bors 1 ek. kókuszliszt 1,5 kókusztej 2 ek. friss citromlé 2 … Olvass tovább Alaszkai tőkehalfilé recept

Energiaszelet házilag

Sporthoz, tanuláshoz ha kell egy kis plusz energia készíts egy szuper energiaszeletet házilag. Rakj bele magvakat, aszalt gyümölcsöket, a végtelenségig tudod variálni. Íme az energiaszelet házilag:           Hozzávalók: 200 g aszalt gyümölcs (szilva, áfonya, sárgabarack, füge) 1 kis marék kókuszchips 200 g olajos mag (dió, mandula, kesudió) 150 g gluténmentes zabpehely … Olvass tovább Energiaszelet házilag

Csirkemell saláta

Szeretnél egy finom salátát enni, ami diétás és fehérjében gazdag? A salátához készíts el egy tökéletes natúr csirkemellet, ami szaftos és nem szárad ki. Megmutatom hogyan csináld. Íme a csirkemell saláta receptje. Hozzávalók: ~250 g csirkemellfilé só, bors, kakukkfű 1 tk. nem csípős currypor 1 fél fejes saláta vagy bármilyen salátakeverék 1 kis lila hagyma, … Olvass tovább Csirkemell saláta

Rozé kacsamell almás zellerlepénnyel, céklasalátával

Különleges , ínyenc fogásra vágysz? Akkor ezt a receptet Neked találták ki. Rozé kacsamell almás zellerlepénnyel, céklasalátával: Hozzávalók: A lepényekhez: ~40 dkg zellergumó, hámozva, reszelve 1 nagy alma, hámozva, reszelve 3 ek, mandulaliszt 3 tojás só, bors 1 ek. kókuszzsír a sütéshez A rozé kacsamellhez: 1 vagy 2 kacsamell só, bors A salátához: 1/2 fej … Olvass tovább Rozé kacsamell almás zellerlepénnyel, céklasalátával

Baconbe tekert pulykamell

A pulykamell egy könnyű alapanyag, nem igényel hosszú sütést, főzést. Karakteres fűszerekkel és baconnel párosítva igazán finom lesz. Íme a baconbe tekert pulykamell aszalt gyümölcsökkel.         Hozzávalók: ~450 g pulykamellfilé egy nagy gerezd fokhagyma rozmaring 1 tk. reszelt citromhéj só, bors szeletelt bacon aszalt szilva vagy sárgabarack és/vagy aszalt fekete áfonya kókuszzsír … Olvass tovább Baconbe tekert pulykamell

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com