Blog

/Blog/
­

ÉDESBURGONYA CSIRKEMELLEL

Csicseriborsós-édesburgonyás csirkemell Unod a hagyományos csirke-rizs ételt? Vágysz valami különleges ízélményre? És még egészséges, diétás legyen? Akkor a következő receptet Neked találták ki. Hozzávalók: 500g csirkemell 1 doboz csicseriborsó ~250g 1 db édesburgonya 2-3 db paradicsom 1 fej vöröshagyma 1 db erős paprika só, bors, fűszerek egyéni ízlés szerint kókuszzsír Olvasson tovább

Írta |szeptember 15th, 2018|Csirkemell receptek, Diétás receptek|0 Comments

KEZDŐ EDZÉSTERV

Hogyan kezdj bele az edzésekbe kezdőként? Milyen gyakorlatokat végezz. Az alábbi cikk egy kezdő edzésterv, melyben segítetek Neked eligazodni. Az edzés az alábbi részekből áll: Kezdjs 5-10 perc kardió bemelegítéssel, és ebben legyen benne egy teljes test gimnasztikai bemelegítés is 5 percben. Minden ízületed mozgasd át! Minden nagyobb izomcsoportra egy-egy gyakorlatot hajts Olvasson tovább

Írta |szeptember 14th, 2018|Edzéstervek|0 Comments

PALEO KÓKUSZGOLYÓ

Paleo kókuszgolyó Szeretsz nassolni, de nem, szeretnél  hagyományos édességeket fogyasztani?  Akkor ez a „klasszikus”, újragondolva, pont Neked való, ráadásul még sütőt sem kell bekapcsolnod. Kókuszgolyó, amely gluténmentes, tejmentes, tojásmentes. Íme a paleo kókuszgolyó. Hozzávalók: 50 g lenmagliszt 20 g kókuszliszt 15-20 g holland kakaópor csipetnyi só édesítő ízlés szerint (én 10-15 Olvasson tovább

Írta |július 23rd, 2018|Diétás receptek|0 Comments

ZÖLDBANÁN LISZT PALACSINTA

Zöldbanán liszt palacsinta receptje Hallottál már a zöldbanán lisztről? A banánlisztet hagyományosan zöld banánból készítik a búzaliszt gluténmentes helyettesítőjeként használjuk.  A zöldbanán lisztből most egy egyszerű palacsinta receptet mutatok Neked. Hozzávalók: 3 tojás 6 evőkanál zöldbanánliszt egy csipet só 2 dl víz kókuszzsír a sütéshez "Csak azért Olvasson tovább

Írta |június 23rd, 2018|Diétás receptek, Palacsinta receptek|0 Comments

PALEO ALMÁS PITE

Te is szereted az almás pitét, viszont nem szeretnéd a hagyományos fehérlisztes, cukros verziót fogyasztani? Akkor az alábbi almás pite receptet Neked találták ki. Ez a verzió mindenmentes, még tojás sincs benne és az almát sem kell főzni. Paleo almás pite receptje Hozzávalók egy 24 cm-es kerek formához. A tésztalaphoz: 120 Olvasson tovább

Írta |április 30th, 2018|Diétás receptek|0 Comments

OTTHONI EDZÉSTERV NŐKNEK

Szeretnél nőként elkezdeni edzeni, de nem tudod, hogyan kezdj hozzá? Nem akarsz, nem tudsz lemenni fitnesz terembe? Íme egy saját testsúlyos otthoni edzésterv, amit bármikor elvégezhetsz otthon. Otthoni edzésterv nőknek. Saját testsúlyos gyakorlatok o Guggolás 3x15 A gyakorlat végrehajtása: Kiindulóhelyzet vállszéles terpeszállás. Engedd le magad úgy, - hajlítsd a csípőd és a Olvasson tovább

Írta |január 10th, 2018|Edzéstervek|0 Comments

ZABKENYÉR RECEPT

Nem fogyasztasz hagyományos bolti kenyereket? Nem akarsz puffasztott búzaszeletet vagy rizsszeletet se fogyasztani? A teljes kiőrlésű kenyerekben sem bízol igazán? Akkor íme egy egyszerű recept, a zabkenyér receptje. Hozzávalók: 150 gramm gluténmentes zabpehelyliszt 2 db tojás + 1 db tojásfehérje 100 g zsírszegény túró annyi víz, hogy a massza kb. olyan sűrű legyen, mintha palacsintatésztát Olvasson tovább

Írta |január 5th, 2018|Diétás receptek|0 Comments

KARDIO EDZÉSTERV

Elhatároztad, hogy elkezdesz kardiozni, de nem tudod, hogyan fogj hozzá? Szeretnél lefogyni és fittebbé válni? Íme néhány kardio edzésterv, amellyel garantáltan el tudod érni céljaid. Legyél akár teljesen kezdő vagy haladó, az alábbi edzésprogramok között megtalálod a Neked megfelelőt. Fokozatosan haladj, sose akarj egyszerre túl sokat. Alapszintű edzésprogram I. Ezt Olvasson tovább

Írta |január 2nd, 2018|Edzéstervek|0 Comments

PALEO ZSERBÓ RECEPT

Paleo zserbó recept Szereted a zserbót viszont egészségesen táplálkozol vagy éppen diétázol? Akkor ez a paleo zserbó recept Neked való. Gluténmentes, laktózmentes, csökkentett szénhidráttartalmú, Szafi Reform lisztből. Íme a paleo zserbó receptje.   Hozzávalók a zserbó tésztájához: 120 g Szafi Reform nyújtható édes kelt tészta helyettesítő lisztkeverék 30 g kókuszolaj (kókuszzsír feloldva) Olvasson tovább

Írta |december 29th, 2017|Diétás receptek|0 Comments

EZT EDD KENYÉR HELYETT – KARFIOLKENYÉR

Nem szereted a hagyományos bolti kenyereket? Gluténérzékeny vagy és emiatt nem is akarsz semmilyen búzából készült ételt enni?  Készíts karfiolból kenyeret, ami  gluténmentes, diétás és még rendkívül finom is. Karfiol kenyér Hozzávalók: 2 bögre felaprított karfiol 2 tojás 1 evőkanál darált mandula vagy valamilyen gluténmentes liszt (pl. Szafi lisztek) 1 teáskanál szódabikarbóna só, bors, fűszerek ízlés Olvasson tovább

Írta |november 20th, 2017|Diétás receptek|0 Comments

CUKKINI FASÍRT SÜTŐBEN SÜTVE

Szereted a fasírtot, de nem szeretnél olajban sült marhahúsból vagy sertéshúsból készült gombócokat fogyasztani? Akkor a "vegetáriánus" változatot (cukkini fasírt) Neked találtak ki. Sült édesburgonyával tálald. Próbáld ki Te is a cukkini fasírtot sütőben sütve! Hozzávalók:  2 db közepes cukkini, 1 db M-es tojás, 4-5 evőkanál Olvasson tovább

Írta |július 10th, 2017|Diétás receptek|0 Comments

SZÁLKÁSÍTÓ EDZÉS

Mi a szálkásító edzés lényege? A szálkásítás lényege a tested zsírvesztésének maximalizálása és a meglévő izomtömeged elvesztésének a minimalizálása.  Az étrended teljesen le kell tisztítanod, növelned kell a kardió edzések, és az súlyzós edzéseid számát. Talán ez a legfárasztóbb szakasz. Cél a maradék felesleges zsírod eltávolítása, belső zsigeri zsírtartalmad csökkentése, az étrended teljes Olvasson tovább

Írta |november 18th, 2018|Edzéstervek|0 Comments

GLUTÉNMENTES LÁNGOS

Zsírban tocsogó lángos helyett készíts diétás finomságot! Kedvenc feltéteddel a piaci lángosok élményét kapod vissza. Íme a gluténmentes lángos receptje: Hozzávalók: 3 db M-es tojás 150 ml víz 200 g Éléskamra lángos és zsebes pita szénhidrát csökkentett lisztkeverék (tápióka keményítő, bambuszrostliszt, útifűmaghéj liszt, arany lenmagliszt, szezámmag liszt, paleolit éléskamra sütőpor, himalájai só) kókuszzsír Olvasson tovább

Írta |november 11th, 2018|Diétás receptek|0 Comments

SÜTŐTÖKÖS MUFFIN

Sütőtökös muffin Szereted a sütőtököt? És a muffint? Egy nagyon egyszerű receptet mutatok most Neked a gyömbéres-narancsos sütőtökös muffin receptjét. Nem csak, hogy isteni finom, hanem még rendkívül egészséges. Íme a sütőtökös muffin receptje. Hozzávalók: 3 db tojás 1 narancs reszelt héja 1 ek. reszelt, friss gyömbér 1/2 tk. szódabikarbóna 250 Olvasson tovább

Írta |november 4th, 2018|Diétás receptek|0 Comments

3 napos edzésterv

Szeretnéd megtartani a meglévő izomtömeged vagy megnövelni? Ne izgulj nőként nem leszel sosem olyan izmos, ha pedig férfiként olvasod, akkor pedig ezzel az edzéstervvel garantáltan fejlődni fogsz. 3 napos edzéstervek nőknek és férfiaknak. 3 napos osztott edzésterv haladóknak. Mell, hát, váll, kar, láb, has elosztásban. Szálkásításra, tömegnövelésre. 3 napos edzésterv nőknek Olvasson tovább

Írta |október 20th, 2018|Edzéstervek|0 Comments

PALEO LINZER

Szereted a linzer sütit? Szeretnéd Te is egyszerűn és gyorsan elkészíteni? Ráadásul csak egészséges alapanyagokból. Akkor a paleo linzer receptet Neked találták ki. Annyira egyszerű, hogy csak 4 hozzávaló szükséges. Hozzávalók: Paleolét linzer tészta alappor édesítőszerrel (tápióka keményitő, eritrit, kókuszliszt, sárga lenmagliszt, útifű maghéj liszt, Paleolét sütőpor, konjak liszt) 2 db M-es tojás Olvasson tovább

Írta |október 14th, 2018|Diétás receptek|0 Comments

TÖMEGNÖVELŐ EDZÉS

Szeretnél hatékonyan tömeget növelni, izmosodni? Az edzésmódszeren túl tömegnöveléskor az elfogyasztott optimális mennyiségű kalória (szénhidrát, fehérje, zsír) is nagyon fontos. Tömegnöveléskor tested izom arányának megnövelése történik úgy, hogy minél kevesebb zsírréteget rakódon rád. Jó ha tudod, hogy nincs tömegnövelés zsírosodás nélkül, nem kerülheted el teljesen. A cél itt persze, hogy minél kevesebb legyen ez Olvasson tovább

Írta |október 7th, 2018|Edzéstervek|0 Comments

DIÉTÁS TÚRÓGOMBÓC

Gyerekkorunk egyik kedvenc étele volt a túrógombóc. Persze ki mondta, hogy ezt csak a gyerekek ehetik? Ha egészségesen táplálkozol, vagy éppen diétázol, akkor is érdemes kipróbálnod a következő túrógombóc receptet. Hozzávalók a gombócokhoz: • 450-500 g zsírszegény vagy félzsíros túró • 150 g zabkorpa vagy zabpehely (esetleg fele-fele mindkettőből) • 2 tojás Olvasson tovább

Írta |október 1st, 2018|Diétás receptek|0 Comments

SÜTŐTÖK KRÉMLEVES

Sütőtök krémleves Szereted a sütőtököt? És a krémlevest? Készíts a sütőtök krémlevest! Hozzávalók: ~1 kg sütőtök 1  fej vöröshagyma ~ 1 dl  kókusztejszín 2 gerezd fokhagyma 1/2 teáskanál  bors cayenne-bors ( só kókuszzsír A sütők krémleves elkészítése lépésről lépésre: A vöröshagymát pucold meg és vágd fel Olvasson tovább

Írta |szeptember 22nd, 2018|Diétás receptek|0 Comments
HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com