Edzés személyi edzővel

A 3 legfontosabb ok, hogy miért eddz személyi edzővel. Miért fontos, hogy az edzésed személyi edzővel történjen. Ebben cikkben megadom a választ erre a kérdésre. 1. gyakorlatok helyes végrehajtása Az első és szerintem a legfontosabb szempont, ami miatt személyi edzővel érdemes edzened, az a gyakorlatok pontos, és helyes végrehajtása. Legyen szó saját testsúlyos gyakorlatokról, szabadsúlyos … Olvass továbbEdzés személyi edzővel

PALEO PIZZA

Szereted a pizzát? Éppen diétázol vagy egyszerűen csak nem akarod a hagyományos búzalisztes pizzát fogyasztani? Akkor ezt a receptet Neked találták ki.  Gluténmentes, gabonamentes, tejmentes, szójamentes pizza. Íme a paleo pizza receptje: Hozzávalók a paleo pizza tésztához: 1 csomag Éléskamra vékony tésztás olasz pizza szénhidrát csökkentett lisztkeverék 2 db M-es tojás 50 ml hideg víz … Olvass továbbPALEO PIZZA

Milyen táplálékkiegészítőt vegyek?

Milyen táplálékkiegészítőt vegyek? Te is folyton azt hallod az ismerőseidtől, hogy minek szeded azt a sok vackot? Biztos valami műanyagból van a fehérjepor, multivitaminokban lévő vitaminok pedig szintetikusak. Azt mondják, egyél – az ő véleményük szerint – „rendes kaját”. Ebbe persze a pizzát, hamburgert, sült krumplit, párizsis zsemlét, kakaós csigát és barátait értik bele.  Minden … Olvass továbbMilyen táplálékkiegészítőt vegyek?

3 egyszerű tipp hogyan fogyjak le

3 egyszerű tipp hogyan fogyjak le Sok mindent kipróbáltál már, de megrekedtél a fogyásban? Egyre intenzívebben edzzel, de az eredmény nem akar jönni?  Hidd el korántsem olyan nehéz, mint gondolnád. Nem kell a kalóriákat számolgatnod, nem kell az egész életed az edzőteremben vagy a pályán töltened.  Vezess be néhány szokást és meglátod, a siker nem … Olvass tovább3 egyszerű tipp hogyan fogyjak le

BROKKOLIS TEJSZÍNES CSIRKEMELL

Szeretnéd a csirkemellet szaftosan, szószosan elkészíteni? Ehhez a tejszínes csirkemellhez jól illik az egészséges, vitaminokban gazdag brokkoli. Könnyen és gyorsan elkészíthető Hozzávalók: 500 g csirkemell 2 dl kókusztejszín só, bors zöldfűszerek 1-2 gerezd fokhagyma 1 közepes brokkoli kókuszzsír a sütéshez A tejszínes csirkemell elkészítése lépésről lépésre: Kezd a brokkoli készítésével, hogy amíg az fő, addig … Olvass továbbBROKKOLIS TEJSZÍNES CSIRKEMELL

ÉDESBURGONYA CSIRKEMELLEL

[fusion_code]W3h5ei1paHMgc25pcHBldD0iZXhpdHBvcHVwbWFqZG5lbXZldm8iXQ==[/fusion_code][fusion_text] Csicseriborsós-édesburgonyás csirkemell Unod a hagyományos csirke-rizs ételt? Vágysz valami különleges ízélményre? És még egészséges, diétás legyen? Akkor a következő receptet Neked találták ki. Hozzávalók: 500g csirkemell 1 doboz csicseriborsó ~250g 1 db édesburgonya 2-3 db paradicsom 1 fej vöröshagyma 1 db erős paprika só, bors, fűszerek egyéni ízlés szerint kókuszzsír Elkészítése: A csicseriborsót előző … Olvass továbbÉDESBURGONYA CSIRKEMELLEL

KEZDŐ EDZÉSTERV

[fusion_code]Q2xpY2sgZWRpdCBidXR0b24gdG8gY2hhbmdlIHRoaXMgY29kZS4=[/fusion_code][fusion_text] Hogyan kezdj bele az edzésekbe kezdőként? Milyen gyakorlatokat végezz. Az alábbi cikk egy kezdő edzésterv, melyben segítetek Neked eligazodni. Az edzés az alábbi részekből áll: Kezdjs 5-10 perc kardió bemelegítéssel, és ebben legyen benne egy teljes test gimnasztikai bemelegítés is 5 percben. Minden ízületed mozgasd át! Minden nagyobb izomcsoportra egy-egy gyakorlatot hajts végre. A … Olvass továbbKEZDŐ EDZÉSTERV

PALEO KÓKUSZGOLYÓ

Szeretsz nassolni, de nem, szeretnél  hagyományos édességeket fogyasztani?  Akkor ez a „klasszikus”, újragondolva, pont Neked való, ráadásul még sütőt sem kell bekapcsolnod. Kókuszgolyó, amely gluténmentes, tejmentes, tojásmentes. Íme a paleo kókuszgolyó. Hozzávalók: 50 g lenmagliszt 20 g kókuszliszt 15-20 g holland kakaópor csipetnyi só édesítő ízlés szerint (én 10-15 g eritritet használtam) 20 g olvasztott … Olvass továbbPALEO KÓKUSZGOLYÓ

ZÖLDBANÁN LISZT PALACSINTA

[fusion_code]W3h5ei1paHMgc25pcHBldD0iZXhpdHBvcHVwIl0=[/fusion_code][fusion_text] Hallottál már a zöldbanán lisztről? A banánlisztet hagyományosan zöld banánból készítik a búzaliszt gluténmentes helyettesítőjeként használjuk.  A zöldbanán lisztből most egy egyszerű palacsinta receptet mutatok Neked. Hozzávalók: 3 tojás 6 evőkanál zöldbanánliszt egy csipet só 2 dl víz kókuszzsír a sütéshez A zöldbanán liszt palacsinta elkészítése: Üsd fel a tojásokat Add hozzá a 6 … Olvass továbbZÖLDBANÁN LISZT PALACSINTA

PALEO ALMÁS PITE

[fusion_code]W3h5ei1paHMgc25pcHBldD0iZXhpdHBvcHVwIl0=[/fusion_code][fusion_text] Te is szereted az almás pitét, viszont nem szeretnéd a hagyományos fehérlisztes, cukros verziót fogyasztani? Akkor az alábbi almás pite receptet Neked találták ki. Ez a verzió mindenmentes, még tojás sincs benne és az almát sem kell főzni. Hozzávalók egy 24 cm-es kerek formához. A tésztalaphoz: 120 g gesztenyeliszt 80 g nyílgyökérliszt 1 csipet … Olvass továbbPALEO ALMÁS PITE

OTTHONI EDZÉSTERV NŐKNEK

[fusion_code]Q2xpY2sgZWRpdCBidXR0b24gdG8gY2hhbmdlIHRoaXMgY29kZS4=[/fusion_code][fusion_text] Szeretnél nőként elkezdeni edzeni, de nem tudod, hogyan kezdj hozzá? Nem akarsz, nem tudsz lemenni fitnesz terembe? Íme egy saját testsúlyos otthoni edzésterv, amit bármikor elvégezhetsz otthon. Otthoni edzésterv nőknek. Saját testsúlyos gyakorlatok o Guggolás 3×15 A gyakorlat végrehajtása: Kiindulóhelyzet vállszéles terpeszállás. Engedd le magad úgy, – hajlítsd a csípőd és a térded – … Olvass továbbOTTHONI EDZÉSTERV NŐKNEK

ZABKENYÉR RECEPT

[fusion_code]W3h5ei1paHMgc25pcHBldD0iZXhpdHBvcHVwIl0=[/fusion_code][fusion_text] Nem fogyasztasz hagyományos bolti kenyereket? Nem akarsz puffasztott búzaszeletet vagy rizsszeletet se fogyasztani? A teljes kiőrlésű kenyerekben sem bízol igazán? Akkor íme egy egyszerű recept, a zabkenyér receptje. Hozzávalók: 150 gramm gluténmentes zabpehelyliszt 2 db tojás + 1 db tojásfehérje 100 g zsírszegény túró annyi víz, hogy a massza kb. olyan sűrű legyen, mintha … Olvass továbbZABKENYÉR RECEPT

KARDIO EDZÉSTERV

Elhatároztad, hogy elkezdesz kardiozni, de nem tudod, hogyan fogj hozzá? Szeretnél lefogyni és fittebbé válni? Íme néhány kardio edzésterv, amellyel garantáltan el tudod érni céljaid. Legyél akár teljesen kezdő vagy haladó, az alábbi edzésprogramok között megtalálod a Neked megfelelőt. Fokozatosan haladj, sose akarj egyszerre túl sokat. Alapszintű edzésprogram I. Ezt az edzésprogramot akkor javaslom, ha … Olvass továbbKARDIO EDZÉSTERV

PALEO ZSERBÓ RECEPT

Szereted a zserbót viszont egészségesen táplálkozol vagy éppen diétázol? Akkor ez a paleo zserbó recept Neked való. Gluténmentes, laktózmentes, csökkentett szénhidráttartalmú, Szafi Reform lisztből. Íme a paleo zserbó receptje. Hozzávalók a zserbó tésztájához: 120 g Szafi Reform nyújtható édes kelt tészta helyettesítő lisztkeverék 30 g kókuszolaj (kókuszzsír feloldva) 3 db tojás A paleo zserbó töltelék … Olvass továbbPALEO ZSERBÓ RECEPT

EZT EDD KENYÉR HELYETT – KARFIOLKENYÉR

[fusion_code]Q2xpY2sgZWRpdCBidXR0b24gdG8gY2hhbmdlIHRoaXMgY29kZS4=[/fusion_code][fusion_text] Nem szereted a hagyományos bolti kenyereket? Gluténérzékeny vagy és emiatt nem is akarsz semmilyen búzából készült ételt enni?  Készíts karfiolból kenyeret, ami  gluténmentes, diétás és még rendkívül finom is. Karfiol kenyér Hozzávalók: 2 bögre felaprított karfiol 2 tojás 1 evőkanál darált mandula vagy valamilyen gluténmentes liszt (pl. Szafi lisztek) 1 teáskanál szódabikarbóna só, bors, fűszerek … Olvass továbbEZT EDD KENYÉR HELYETT – KARFIOLKENYÉR

CUKKINI FASÍRT SÜTŐBEN SÜTVE

Szereted a fasírtot, de nem szeretnél olajban sült marhahúsból vagy sertéshúsból készült gombócokat fogyasztani? Akkor a “vegetáriánus” változatot (cukkini fasírt) Neked találtak ki. Sült édesburgonyával tálald. Próbáld ki Te is a cukkini fasírtot sütőben sütve! Hozzávalók:  2 db közepes cukkini, 1 db M-es tojás, ~40 g szezámmag liszt, 10 dkg kemény sajt, só, bors, 3 … Olvass továbbCUKKINI FASÍRT SÜTŐBEN SÜTVE

GLUTÉNMENTES RÁNTOTT HÚS

Ugye Te is szereted a rántott csirkecombot? De már unod, hogy miután megetted még órákig kell emésztened és olyan nehéz lesz tőle a gyomrod? Nem szereted, hogy egy fél napot kell szellőztetni az olajszag után az egész lakást és ez a kellemetlen szag már szinte a bútorokba is beette magát? Akkor Neked ajánlom a következő … Olvass továbbGLUTÉNMENTES RÁNTOTT HÚS

CUKKINI FASÍRT

Szereted a fasírtot, de nem szeretnél olajban sült marhahúsból vagy sertéshúsból készült gombócokat fogyasztani? Akkor a “vegetáriánus” változatot (cukkini fasírt) Neked találtak ki. Sült édesburgonyával tálald. Próbáld ki Te is a cukkini fasírtot Te is! Hozzávalók:  2 db közepes cukkini, 1 db M-es tojás, ~40 g szezámmag szezámliszt, 10 dkg kemény sajt, só, bors, 3 … Olvass továbbCUKKINI FASÍRT

GLUTÉNMENTES HAMBURGER

Már idehaza is kapható gluténmentes hamburger, de ha otthon sütnél ilyet, akkor arra mutatok egy receptet. És a köret édesburgonya chips. Íme a gluténmentes hamburger házilag. Hozzávalók: 1-2 db gluténmentes zsemle RECEPT ITT vöröshagyma, felkarikázva kígyóuborka, felkarikázva paradicsom, felkarikázva saláta paleo mustár 1 vagy 2 db édesburgonya, felkarikázva kókuszzsír a sütéséhez A gluténmentes hamburger elkészítése … Olvass továbbGLUTÉNMENTES HAMBURGER

GLUTÉNMENTES ZSEMLE

Szeretnél egy lágyan omlós császárzsemlét fogyasztani? Ráadásul gluténmentesen, adalékanyagok nélkül? Íme a finom gluténmentes zsemle receptje. Hozzávalók: 2 db tojás 150 ml víz 3 evőkanál olvasztott kókuszzsír 1 csomag Éléskamra lágyan omlós császárzsemle szénhidrát csökkentett lisztkeverék A gluténmentes zsemle elkészítése lépésről lépésre: A tojásokhoz keverd hozzá a 150 ml vizet, a felolvasztott kókuszzsírt. Add hozzá … Olvass továbbGLUTÉNMENTES ZSEMLE

CUKKINIS CSIRKEMELL

A cukkini egész évben kapható, végletekig variálható zöldség. A csirkemellel pedig azért is jó párosítás, mert pillanatok alatt készül el. Íme a cukkinis csirkemell receptje: Hozzávalók: 1 db csirkemell filé 2 közepes db cukkini 2 közepes db paradicsom 50 g kemény sajt (cheddar, parmezán) só,bors, zöldfűszerek kókuszzsír a sütéshez A cukkinis csirkemell elkészítése A csirkemellet mosd meg és vágd vékony … Olvass továbbCUKKINIS CSIRKEMELL

PALEO TOJÁSLEVES

A hagyományos magyar konyha egyik legegyszerűbb étele a tojásleves. Paleo módon is elkészíthető, sima liszt helyett ezúttal szezámlisztet használunk, valamint egy kis citromlét is teszünk bele. Íme a paleo tojásleves receptje:   Hozzávalók: 1 ek. kókuszzsír 1 fej vöröshagyma, apróra vágva 2-3 babérlevél 2 ek. szezámliszt 1 kk. köménymag vagy őrölt kömény 1 csapott ek. … Olvass továbbPALEO TOJÁSLEVES

PALEO BANÁNKENYÉR

Ha otthon elkezdenek barnulni a banánok, többé nem kérdés, mihez kezdj velük. Próbáld ki a banánkenyeret paleo változatban, így nem kell a kalóriákat sem számolgatnod. Amúgy sem 🙂 Íme a paleo banánkenyér receptje: Hozzávalók: 3 érett banán összevillázva, vagy turmixolva 2 csésze zöldbanánliszt 1 csésze olvasztott kókuszolaj 1 csésze eritrit vagy xilit 1 csésze kókusztej vagy … Olvass továbbPALEO BANÁNKENYÉR

BROKKOLIS CSIRKEMELL

Szeretnéd a csirkemellet szaftosan, szószosan elkészíteni? Ehhez a tejszínes csirkemellhez jól illik az egészséges, vitaminokban gazdag brokkoli. Könnyen és gyorsan elkészíthető. Íme a brokkolis csirkemell receptje: Hozzávalók: 500 g csirkemell 2 dl kókusztejszín só, bors zöldfűszerek 1-2 gerezd fokhagyma 1 közepes brokkoli kókuszzsír a sütéshez A brokkolis csirkemell elkészítése lépésről lépésre: Kezd a brokkoli készítésével, … Olvass továbbBROKKOLIS CSIRKEMELL

MANDULALISZT PALACSINTA

Egészséges, finom, és még a fogyókúrába is beilleszthető palacsinta? Igen, létezik ilyen is. Ezt a mandulaliszt palacsintát akkor is eheted, ha laktóz- vagy gluténérzékeny vagy, és fogyókúra esetén sem kell feltétlenül lemondanod az édes ízekről. Íme a mandulaliszt palacsinta receptje: Hozzávalók: 200 g mandulaliszt 2 tojás 1,5 dl mandulatej vagy víz fél mokkáskanálnyi fahéj 1 … Olvass továbbMANDULALISZT PALACSINTA

PALEO TEJBEGRÍZ

Egy villámgyors desszertre vágysz? Szereted a tejbegrízt, de nem szeretnéd az eredeti tejes verziót fogyasztani? Akkor a paleo tejbegríz receptjét Neked találták ki. Ez egyben,ha ketogén étrendet folytatsz, abba is beleillik. Íme a paleo tejbegríz receptje: Hozzávalók: 15 g útifűmaghéj 100 g kókusztej 10 g kókuszzsír 20 g eritrit (ízlés szerint lehet a fele mennyiség … Olvass továbbPALEO TEJBEGRÍZ

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com