Gyömbéres-csilis csoki mousse (paleo)

Gyömbéres-csilis csoki mousse (paleo) A csípős-édes  ízkombinációban van valami kifejezetten érzéki. Nem csoda, hogy olyan népszerűek a csilivel ízesített étcsokik. Ebben a csoki mousse receptben a csilihez gyömbér is társul, az izgalmas ízek fokozására. Íme a gyömbéres-csllis csoki mousse receptje. A csoki mousse hozzávalói 1 dl kókusztej 1 apró, piros csili, kimagozva 50 g cukormentes … Olvass tovább

Gundel palacsinta (paleo)

gundel palacsinta

Gundel palacsinta paleo módon, gluténmentesen, hozzáadott cukor nélkül Hogyan tudod elkészíteni a gundel palacsintát, hogy nem csak finom, de egészséges is legyen? Gluténmentes, cukormentes változat, paleo módon. Magát a palacsinta tészta receptjét Te választod ki, persze az is gluténmentes lisztből, vagy valamelyik lisztkeverékből áll. A diós töltelék és a csokiöntet pedig szintén cukormentes, természetes összetevőkből … Olvass tovább

Kovászos uborka (gluténmentes)

kovászos uborka

Hogyan lehet a kovászos uborkát gluténmentesen, kenyér nélkül elkészíteni? Úgy, hogy még a napra se kelljen kitenni? Fermentálva készítjük el. Íme a kovászos uborka receptje. Hozzávalók a kovászos uborkához: 1 literes üveg ~9-10 db kovászolni való uborka ~5-10 gerezd fokhagyma 2 kis csokor kapor 1 evőkanál só ~1 liter víz A kovászos uborka elkészítése Az … Olvass tovább

Edzés személyi edzővel

A 3 legfontosabb ok, hogy miért eddz személyi edzővel. Miért fontos, hogy az edzésed személyi edzővel történjen. Ebben cikkben megadom a választ erre a kérdésre. 1. gyakorlatok helyes végrehajtása Az első és szerintem a legfontosabb szempont, ami miatt személyi edzővel érdemes edzened, az a gyakorlatok pontos, és helyes végrehajtása. Legyen szó saját testsúlyos gyakorlatokról, szabadsúlyos … Olvass tovább

PALEO PIZZA

Szereted a pizzát? Éppen diétázol vagy egyszerűen csak nem akarod a hagyományos búzalisztes pizzát fogyasztani? Akkor ezt a receptet Neked találták ki.  Gluténmentes, gabonamentes, tejmentes, szójamentes pizza. Íme a paleo pizza receptje: Hozzávalók a paleo pizza tésztához: 1 csomag Éléskamra vékony tésztás olasz pizza szénhidrát csökkentett lisztkeverék 2 db M-es tojás 50 ml hideg víz … Olvass tovább

Milyen táplálékkiegészítőt vegyek?

Milyen táplálékkiegészítőt vegyek? Te is folyton azt hallod az ismerőseidtől, hogy minek szeded azt a sok vackot? Biztos valami műanyagból van a fehérjepor, multivitaminokban lévő vitaminok pedig szintetikusak. Azt mondják, egyél – az ő véleményük szerint – „rendes kaját”. Ebbe persze a pizzát, hamburgert, sült krumplit, párizsis zsemlét, kakaós csigát és barátait értik bele.  Minden … Olvass tovább

3 egyszerű tipp hogyan fogyjak le

3 egyszerű tipp hogyan fogyjak le Sok mindent kipróbáltál már, de megrekedtél a fogyásban? Egyre intenzívebben edzel, de az eredmény nem akar jönni?  Hidd el korántsem olyan nehéz, mint gondolnád. Nem kell a kalóriákat számolgatnod, nem kell az egész életed az edzőteremben vagy a pályán töltened.  Vezess be néhány szokást és meglátod, a siker nem … Olvass tovább

BROKKOLIS TEJSZÍNES CSIRKEMELL

Szeretnéd a csirkemellet szaftosan, szószosan elkészíteni? Ehhez a tejszínes csirkemellhez jól illik az egészséges, vitaminokban gazdag brokkoli. Könnyen és gyorsan elkészíthető Hozzávalók: 500 g csirkemell 2 dl kókusztejszín só, bors zöldfűszerek 1-2 gerezd fokhagyma 1 közepes brokkoli kókuszzsír a sütéshez A tejszínes csirkemell elkészítése lépésről lépésre: Kezd a brokkoli készítésével, hogy amíg az fő, addig … Olvass tovább

SÜTŐTÖK KRÉMLEVES

Szereted a sütőtököt? És a krémlevest? Készíts a sütőtök krémlevest! Hozzávalók: ~1 kg sütőtök 1  fej vöröshagyma ~ 1 dl  kókusztejszín 2 gerezd fokhagyma 1/2 teáskanál  bors cayenne-bors ( só kókuszzsír A sütők krémleves elkészítése lépésről lépésre: A vöröshagymát pucold meg és vágd fel kockákra A sütőtököt is pucold meg, vágd le a héját, és … Olvass tovább

ÉDESBURGONYA CSIRKEMELLEL

Csicseriborsós-édesburgonyás csirkemell Unod a hagyományos csirke-rizs ételt? Vágysz valami különleges ízélményre? És még egészséges, diétás legyen? Akkor a következő receptet Neked találták ki. Hozzávalók: 500g csirkemell 1 doboz csicseriborsó ~250g 1 db édesburgonya 2-3 db paradicsom 1 fej vöröshagyma 1 db erős paprika só, bors, fűszerek egyéni ízlés szerint kókuszzsír Elkészítése: A csicseriborsót előző este … Olvass tovább

KEZDŐ EDZÉSTERV

Hogyan kezdj bele az edzésekbe kezdőként? Milyen gyakorlatokat végezz. Az alábbi cikk egy kezdő edzésterv, melyben segítetek Neked eligazodni. Az edzés az alábbi részekből áll: Kezdjs 5-10 perc kardió bemelegítéssel, és ebben legyen benne egy teljes test gimnasztikai bemelegítés is 5 percben. Minden ízületed mozgasd át! Minden nagyobb izomcsoportra egy-egy gyakorlatot hajts végre. A főbb … Olvass tovább

PALEO KÓKUSZGOLYÓ

Szeretsz nassolni, de nem, szeretnél  hagyományos édességeket fogyasztani?  Akkor ez a „klasszikus”, újragondolva, pont Neked való, ráadásul még sütőt sem kell bekapcsolnod. Kókuszgolyó, amely gluténmentes, tejmentes, tojásmentes. Íme a paleo kókuszgolyó. Hozzávalók: 50 g lenmagliszt 20 g kókuszliszt 15-20 g holland kakaópor csipetnyi só édesítő ízlés szerint (én 10-15 g eritritet használtam) 20 g olvasztott … Olvass tovább

ZÖLDBANÁN LISZT PALACSINTA

Zöldbanán liszt palacsinta

Hallottál már a zöldbanán lisztről? A banánlisztet hagyományosan zöld banánból készítik a búzaliszt gluténmentes helyettesítőjeként használjuk.  A zöldbanán lisztből most egy egyszerű palacsinta receptet mutatok Neked. Hozzávalók: 3 tojás 6 evőkanál zöldbanánliszt egy csipet só 2 dl víz kókuszzsír a sütéshez A zöldbanán liszt palacsinta elkészítése: Üsd fel a tojásokat Add hozzá a 6 evőkanál … Olvass tovább

PALEO ALMÁS PITE

Te is szereted az almás pitét, viszont nem szeretnéd a hagyományos fehérlisztes, cukros verziót fogyasztani? Akkor az alábbi almás pite receptet Neked találták ki. Ez a verzió mindenmentes, még tojás sincs benne és az almát sem kell főzni. Hozzávalók egy 24 cm-es kerek formához. A tésztalaphoz: 120 g gesztenyeliszt 80 g nyílgyökérliszt 1 csipet só … Olvass tovább

OTTHONI EDZÉSTERV NŐKNEK

Szeretnél nőként elkezdeni edzeni, de nem tudod, hogyan kezdj hozzá? Nem akarsz, nem tudsz lemenni fitnesz terembe? Íme egy saját testsúlyos otthoni edzésterv, amit bármikor elvégezhetsz otthon. Otthoni edzésterv nőknek. Saját testsúlyos gyakorlatok o Guggolás 3×15 A gyakorlat végrehajtása: Kiindulóhelyzet vállszéles terpeszállás. Engedd le magad úgy, – hajlítsd a csípőd és a térded – ,hogy … Olvass tovább

ZABKENYÉR RECEPT

Nem fogyasztasz hagyományos bolti kenyereket? Nem akarsz puffasztott búzaszeletet vagy rizsszeletet se fogyasztani? A teljes kiőrlésű kenyerekben sem bízol igazán? Akkor íme egy egyszerű recept, a zabkenyér receptje. Hozzávalók: 150 gramm gluténmentes zabpehelyliszt 2 db tojás + 1 db tojásfehérje 100 g zsírszegény túró annyi víz, hogy a massza kb. olyan sűrű legyen, mintha palacsintatésztát … Olvass tovább

KARDIO EDZÉSTERV

Mi a kardio edzés

Elhatároztad, hogy elkezdesz kardiozni, de nem tudod, hogyan fogj hozzá? Szeretnél lefogyni és fittebbé válni? Íme néhány kardio edzésterv, amellyel garantáltan el tudod érni céljaid. Legyél akár teljesen kezdő vagy haladó, az alábbi edzésprogramok között megtalálod a Neked megfelelőt. Fokozatosan haladj, sose akarj egyszerre túl sokat. Alapszintű edzésprogram I. Ezt az edzésprogramot akkor javaslom, ha … Olvass tovább

PALEO ZSERBÓ RECEPT

Szereted a zserbót viszont egészségesen táplálkozol vagy éppen diétázol? Akkor ez a paleo zserbó recept Neked való. Gluténmentes, laktózmentes, csökkentett szénhidráttartalmú, Szafi Reform lisztből. Íme a paleo zserbó receptje. Hozzávalók a zserbó tésztájához: 120 g Szafi Reform nyújtható édes kelt tészta helyettesítő lisztkeverék 30 g kókuszolaj (kókuszzsír feloldva) 3 db tojás A paleo zserbó töltelék … Olvass tovább

EZT EDD KENYÉR HELYETT – KARFIOLKENYÉR

Nem szereted a hagyományos bolti kenyereket? Gluténérzékeny vagy és emiatt nem is akarsz semmilyen búzából készült ételt enni?  Készíts karfiolból kenyeret, ami  gluténmentes, diétás és még rendkívül finom is. Karfiol kenyér Hozzávalók: 2 bögre felaprított karfiol 2 tojás 1 evőkanál darált mandula vagy valamilyen gluténmentes liszt (pl. Szafi lisztek) 1 teáskanál szódabikarbóna só, bors, fűszerek ízlés … Olvass tovább

CUKKINI FASÍRT SÜTŐBEN SÜTVE

Szereted a fasírtot, de nem szeretnél olajban sült marhahúsból vagy sertéshúsból készült gombócokat fogyasztani? Akkor a “vegetáriánus” változatot (cukkini fasírt) Neked találtak ki. Sült édesburgonyával tálald. Próbáld ki Te is a cukkini fasírtot sütőben sütve! Hozzávalók:  2 db közepes cukkini, 1 db M-es tojás, ~40 g szezámmag szezámmagliszt 10 dkg kemény sajt (opcionális), só, bors, … Olvass tovább

Zöldség chips házilag

zöldség chips házilag

Így készíts zöldség chipset házilag Ha Te is szereted a chips-et, készítsd el házilag. Ráadásul a “zero-waste” jegyében, konyhai “hulladékból”. Ehhez bármilyen zöldség héja megfelelő lesz, én most cukkini és zsenge tök héját használtam fel. A zöldség chips hozzávalói 1 közepes cukkini 1 közepes főzőtök kókuszzsír a sütéshez só A zöldség chips elkészítése házilag Zöldségpucolóval … Olvass tovább

Gluténmentes rántott sajt

gluténmentes rántott sajt

Gluténmentes rántott sajt A klasszikus rántott sajt gluténmentes változata. Ráadásul nem napraforgóolajban sütjük, ami nem csak hogy egészségtelen, de utána az egész lakást szellőztetni kell, hanem kókuszolajban. A tökéletes gluténmentes rántott sajt titka is a dupla panírozás, illetve még néhány dologra nem árt oda figyelni. Köretként én most grillezett cukkinit készítettem, de lehet hozzá édesburgonya … Olvass tovább

Paleo almás pite recept

paleo almás pite recept

Paleo almás pite recept Egy isteni finom almás pite recept, mely gluténmentes és tejmentes, cukormentes. Az almás pite tészta alapja a mandulaliszt. Íme a paleo almás pite receptje. A paleo almás pite recept hozzávalói A pite tésztához 2 csésze (2dl-es) mandulaliszt fél tk szódabikarbóna fél tk fahéj egy csipet só 1 tojás 2 tk eritrit … Olvass tovább

Húsvéti sonka főzése

Húsvéti sonka főzése A húsvét elmaradhatatlan része a finom főtt, füstölt sonka.  Amennyiben van lehetőséged ne a gyorspácolt, ízfokozókkal teli verziót vásárold. Lehet kapni már a hagyományos füstölésű, ízfokozó, adalékanyagmentes sonkát is. A húsvéti sonka főzéséhez a hozzávalók 1,5 -2 kg sonka 4 egész fokhagymagerezd 1 fej vöröshagyma héjastul 3 babérlevél 1 teáskanál szemes bors … Olvass tovább

Kardio edzés konditeremben

Kardio edzés konditeremben

Kardio edzés konditeremben -Hogyan kell használni a konditermekben lévő kardiogépeket Az edzőtermek kardiórészlegének legfontosabb eszközei az ellipszis tréner, a futópad, a lépcsőzőgép. Hogyan kell őket használni, és pontosan mennyit érdemes rajtuk edzeni, hogy eredménye is legyen a rajtuk töltött időnek? Kardio edzés konditeremben: Ellipszis tréner Az ellipszis trénereknek már sok fajtája létezik, de a közös … Olvass tovább

Kardio edzés otthon nőknek

Kardio edzés otthon nőknek

Kardio edzés otthon nőknek A kardioedzések rövid idő alatt sok kalóriát égethetnek. A tempós gyaloglás, a lassú szobabiciklizés, az úszás, az ugrókötelezés vagy a nordic walking a könnyebb kardiós mozgásformához tartoznak, amelyek hozzájárulnak az állóképesség növeléséhez, valamint a formás alak eléréséhez, és ráadásul az izommennyiséget sem csökkentik. A magasabb intenzitású mozgásformához tartozik az úgynevezett HIIT-módszer, … Olvass tovább

Mi a kardio edzés?

Mi a kardio edzés

Mi a kardio edzés? Mit jelent, milyen edzést értünk alatta? Az aerob és kardió edzést nagyon sokan összekeverik. Ha arra a kérdésre szeretnénk választ kapni, mi a kardió edzés, a válasz kettő különbségében rejlik. A legjelentősebb különbség a két mozgástípus között az intenzitás mértéke: a kardió gyakorlás során a magas intenzitáshoz magas pulzusszám társul, míg az … Olvass tovább

Kardio edzés otthon férfiaknak

kardio edzés otthon férfiaknak

Kardio edzés otthon férfiaknak 5 szuper gyakorlat, amivel nem csak fogyni tudsz, ha az a célod, de jótékonyan hat a szív és keringési rendszeredre is. És csak 20 percet vesz igénybe. Mint minden edzést ezt is bemelegítéssel kezdd, ehhez találsz bemelegítő gyakorlatokat az oldalon, valamint írtam magának a bemelegítésnek a fontosságáról is.  Ha megvagy vele, akkor jöhet maga az … Olvass tovább

Gluténmentes kenyér recept

gluténmentes kenyér recept

Gluténmentes kenyér recept Nem tudsz lemondani a kenyérről?  Paleolit étrendet követsz, gluténérzékeny vagy? Vagy  csak egyszerűen csak próbálod visszafogni a szénhidrátfogyasztásodat? Akkor ezt a gluténmentes kenyér recept pont Neked való. Ha vajat sem ehetsz, vagy nem akarsz, akkor helyette kókuszzsírt használj. Íme a gluténmentes kenyér recept: Hozzávalók: 100 gramm kókuszliszt 65 gramm tápiókaliszt 6 tojás … Olvass tovább

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com