Ezek a cikkek is érdekelhetnek









Kezdőlap

Kezdőlap
­

FittÁrpi – Fitten, egészségesen egy életen át

Egészséges életmód, egészséges táplálkozás, edzésterv nőknek, edzésterv férfiaknak, diétás receptek

Rólam

A nevem Legény Árpád. 30 éve foglalkozom sporttal. Sokféle sportágat kipróbáltam. Kajakoztam, kenuztam, atlétizáltam. 10 évet gyakoroltam harcművészeteket (aikido és kung fu). Több mint 10 éve már jógázom is.

Fitnesz instruktorként vagyis fitnesz edzőként végeztem a Fitness Companynál 2017 júniusában, személyi edzőként pedig 2018 áprilisában.

Filozófiám

Fitten, egészségesen egy életen át, ez a mottóm.  A sportnak rendszeresnek kell lennie az életedben, nem csak időszakosnak (pl. nyári strandforma, újévi fogadalom). Ahhoz hogy megőrizd az egészséged, hogy tényleg fitt maradj egész évben folyamatosan kell sportolnod. A kulcs a rendszeresség. Az az elvem, hogy csak olyan gyakorlatokat végezz, olyan edzéseket,amik pozitív hatást váltanak ki a szervezetedre. A csoportos óráimon és a személyi edzéseimben is arra törekszem, hogy olyan edzésterhelést kapj, ami által fejlődni fogsz (fogyni fogsz, erősödni, javulni fog a testtartásod, az önbizalmad – ami éppen a jelenlegi célod) viszont megőrizd az ízületeid, és legfőképpen a gerinced egészségét.

Ebben tudok segíteni

Alakformálás

Zsírégetés

Hát és derékproblémák megelőzése

Izomépítés

Táplálkozási tanácsadás

Csoportos óráim

Életmódprogramok, személyi edzések

Testsúlycsökkentő program

“Csak azért is lefogyok”

Testsúlycsökkentés nőknek és férfiaknak

“Végre kigyúrom magam”

Alakformálás nőknek és izomépítés férfiaknak


Legutóbbi bejegyzések

3 egyszerű tipp hogyan fogyjak le

Írta |január 2nd, 2019|Categories: Fogyókúra|

3 egyszerű tipp hogyan fogyjak le Sok mindent kipróbáltál már, de megrekedtél a fogyásban? Egyre intenzívebben edzzel, de az eredmény nem akar jönni?  Hidd el korántsem olyan nehéz, mint gondolnád. Nem kell a Olvasson tovább

BROKKOLIS TEJSZÍNES CSIRKEMELL

Írta |december 14th, 2018|Categories: Csirkemell receptek, Diétás receptek|

Brokkolis tejszínes csirkemell Szeretnéd a csirkemellet szaftosan, szószosan elkészíteni? Ehhez a tejszínes csirkemellhez jól illik az egészséges, vitaminokban gazdag brokkoli. Könnyen és gyorsan elkészíthető Hozzávalók: 500 g Olvasson tovább

ÉDESBURGONYA CSIRKEMELLEL

Írta |szeptember 15th, 2018|Categories: Csirkemell receptek, Diétás receptek|

Csicseriborsós-édesburgonyás csirkemell Unod a hagyományos csirke-rizs ételt? Vágysz valami különleges ízélményre? És még egészséges, diétás legyen? Akkor a következő receptet Neked találták ki. Hozzávalók: 500g csirkemell 1 doboz csicseriborsó ~250g 1 db Olvasson tovább

KEZDŐ EDZÉSTERV

Írta |szeptember 14th, 2018|Categories: Edzéstervek|

Hogyan kezdj bele az edzésekbe kezdőként? Milyen gyakorlatokat végezz. Az alábbi cikk egy kezdő edzésterv, melyben segítetek Neked eligazodni. Az edzés az alábbi részekből áll: Kezdjs 5-10 perc kardió bemelegítéssel, és ebben Olvasson tovább

PALEO KÓKUSZGOLYÓ

Írta |július 23rd, 2018|Categories: Diétás receptek|Tags: |

Paleo kókuszgolyó Szeretsz nassolni, de nem, szeretnél  hagyományos édességeket fogyasztani?  Akkor ez a „klasszikus”, újragondolva, pont Neked való, ráadásul még sütőt sem kell bekapcsolnod. Kókuszgolyó, amely gluténmentes, tejmentes, tojásmentes. Íme a Olvasson tovább

ZÖLDBANÁN LISZT PALACSINTA

Írta |június 23rd, 2018|Categories: Diétás receptek, Palacsinta receptek|Tags: |

Zöldbanán liszt palacsinta receptje Hallottál már a zöldbanán lisztről? A banánlisztet hagyományosan zöld banánból készítik a búzaliszt gluténmentes helyettesítőjeként használjuk.  A zöldbanán lisztből most egy egyszerű palacsinta receptet mutatok Neked. Olvasson tovább

PALEO ALMÁS PITE

Írta |április 30th, 2018|Categories: Diétás receptek|

Te is szereted az almás pitét, viszont nem szeretnéd a hagyományos fehérlisztes, cukros verziót fogyasztani? Akkor az alábbi almás pite receptet Neked találták ki. Ez a verzió mindenmentes, még tojás sincs benne és Olvasson tovább

OTTHONI EDZÉSTERV NŐKNEK

Írta |január 10th, 2018|Categories: Edzéstervek|Tags: |

Szeretnél nőként elkezdeni edzeni, de nem tudod, hogyan kezdj hozzá? Nem akarsz, nem tudsz lemenni fitnesz terembe? Íme egy saját testsúlyos otthoni edzésterv, amit bármikor elvégezhetsz otthon. Otthoni edzésterv nőknek. Olvasson tovább

ZABKENYÉR RECEPT

Írta |január 5th, 2018|Categories: Diétás receptek|

Nem fogyasztasz hagyományos bolti kenyereket? Nem akarsz puffasztott búzaszeletet vagy rizsszeletet se fogyasztani? A teljes kiőrlésű kenyerekben sem bízol igazán? Akkor íme egy egyszerű recept, a zabkenyér receptje. Hozzávalók: 150 gramm gluténmentes zabpehelyliszt 2 db Olvasson tovább

KARDIO EDZÉSTERV

Írta |január 2nd, 2018|Categories: Edzéstervek|Tags: |

Elhatároztad, hogy elkezdesz kardiozni, de nem tudod, hogyan fogj hozzá? Szeretnél lefogyni és fittebbé válni? Íme néhány kardio edzésterv, amellyel garantáltan el tudod érni céljaid. Legyél akár teljesen kezdő vagy haladó, az Olvasson tovább

PALEO ZSERBÓ RECEPT

Írta |december 29th, 2017|Categories: Diétás receptek|

Paleo zserbó recept Szereted a zserbót viszont egészségesen táplálkozol vagy éppen diétázol? Akkor ez a paleo zserbó recept Neked való. Gluténmentes, laktózmentes, csökkentett szénhidráttartalmú, Szafi Reform lisztből. Íme a paleo Olvasson tovább

EZT EDD KENYÉR HELYETT – KARFIOLKENYÉR

Írta |november 20th, 2017|Categories: Diétás receptek|

Nem szereted a hagyományos bolti kenyereket? Gluténérzékeny vagy és emiatt nem is akarsz semmilyen búzából készült ételt enni?  Készíts karfiolból kenyeret, ami  gluténmentes, diétás és még rendkívül finom is. Karfiol kenyér Olvasson tovább

CUKKINI FASÍRT SÜTŐBEN SÜTVE

Írta |július 10th, 2017|Categories: Diétás receptek|

Szereted a fasírtot, de nem szeretnél olajban sült marhahúsból vagy sertéshúsból készült gombócokat fogyasztani? Akkor a "vegetáriánus" változatot (cukkini fasírt) Neked találtak ki. Sült édesburgonyával tálald. Próbáld ki Te is Olvasson tovább

FOGYÁS HASRÓL, AVAGY ÍGY LESZ KOCKÁS , LAPOS HASAD NYÁRRA

Írta |január 23rd, 2019|Categories: Egészséges táplálkozás|

Szeretnél lapos és kockás hasat? Mindez lehetséges, csak néhány tanácsot kell megfogadnod. Fogyás hasról, avagy így lesz kockás, lapos hasad a nyárra. Először is tudomásul kell venned, hogy a „kockás has a konyhában Olvasson tovább

CITROMOS CSIRKE KESUDIÓVAL, BROKKOLIVAL

Írta |január 21st, 2019|Categories: Diétás receptek|

Citromos csirke Egy könnyű, kevésbé zsíros húsétel a citromos csirke. Köretnek pedig brokkoli, és egy kis kesudiót adtam még hozzá. Íme a citromos csirke kesudióval, brokkolival: Hozzávalók: 80 dkg csirkecombfilé, vékony Olvasson tovább

RAKOTT ZELLER (PALEO RECEPT)

Írta |január 19th, 2019|Categories: Diétás receptek|

Rakott zeller paleo Ugyanúgy készítjük, mint a rakott krumplit, csak krumpli helyett zellert használunk. A lényeg, hogy a zellert megpucolva, felkarikázva főzd meg. Íme a rakott zeller (paleo) receptje: Hozzávalók: 2 nagy zellergumó meghámozva, Olvasson tovább

A GYÖMBÉR HATÁSA

Írta |január 16th, 2019|Categories: Egészséges táplálkozás|

Gyömbér hatása Gyömbér hatása Elkaptad az influenzát? Vagy csak szeretnéd az immunrendszered felturbózni? Akkor a gyömbért Neked találták ki. De mi mindenre is jó a gyömbér? Gyulladáscsökkentő Először is Olvasson tovább

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com