LECSÓS CSIRKEMELL


lecsós csirkemell
Diétás lecsó hozzávalói

Szereted a lecsót? Mit szólnál, ha felturbóznánk egy kicsit? Készítsünk egy igazán tartalmas ételt, ami diétás, fehérjében is gazdag.  Ha fogyni szeretnél, és még közben izmot is építeni, akkor ezt a receptet Neked találták ki!









Hozzávalók:

  • 500 g csirkemell vagy pulykamell

  • 1 fej lilahagyma vagy vöröshagyma

  • 3 db paradicsom

  • 2 db étkezési paprika

  • 1 db erős paprika (opcionális)

  • barnarizs vagy jázmin, basmati rizs

  • fűszerek (só, bors, pirospaprika, rozmaring, kakukkfű)

  • kókuszzsír

A lecsós csirkemell elkészítése:

  1. A húst mosd le és kockázd fel, fűszerezd be ízlés szerint, jól masszírozd bele a húsba!

  2. A hagymát pucold, meg és szintén kockázd fel!

  3. Hevíts fel egy kis kókuszzsírt egy lábosban és pirítsd meg a hagymát üvegesre!

  4. Add hozzá a húst és süsd át!

  5. Vágd fel a paradicsomot és a paprikát és add hozzá, azt is fűszerezd meg kicsit előtte!

  6. A végén add hozzá az erős paprikát!

  7. Menet közben főzd meg a rizst!

  8. A rizsre szervírozd rá a húst a zöldségekkel!

 

Ezt az ételt, azért leginkább edzés után javaslom, így a rizsben lévő magasabb szénhidráttartalom miatt, így az izmok szénhidrátraktárait (glikogénraktárakat) visszatöltöd.

Lecsós csirkemell
Lecsós csirkemell

Ezek a receptek, cikkek is érdekelhetnek





Szólj hozzá!

kilenc − 9 =

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com