Click edit button to change this code.


gluténmentes lángos

Zsírban tocsogó lángos helyett készíts diétás finomságot! Kedvenc feltéteddel a piaci lángosok élményét kapod vissza. Íme a gluténmentes lángos receptje:

Hozzávalók:

  • 3 db M-es tojás

  • 150 ml víz

  • 200 g Éléskamra lángos és zsebes pita szénhidrát csökkentett lisztkeverék (tápióka keményítő, bambuszrostliszt, útifűmaghéj liszt, arany lenmagliszt, szezámmag liszt, paleolit éléskamra sütőpor, himalájai só)

  • kókuszzsír

A gluténmentes lángos elkészítése:

A 3 db M-es tojást keverd el 150 ml hideg vízzel, majd add hozzá a 200 g lisztet és jól keverd el, kézzel gyúrd össze.

Pihentesd a tésztát 30 percet hűvös helyen, ezt követőn kis paleos liszttel (pl. bambusztrost liszt) gyúrd át, majd oszd 8-10 egyenlő kis gombócra.

Zsírozott kézzel lapítsd ki kicsit, így húzd lángos formára vagy készítheted olajozott lapon kézzel vagy sodrófával elnyújtva is. Széleit igazítsd kicsit vastagabbra.

A közepesen felhevített, kb. 2 cm magas kókuszzsírba téve oldalanként 2-3 perc alatt süsd szép pirosra.

Langyosan fogyaszthatod a kedvenc feltéteddel reggelire, tízóraira vagy akár még uzsonnára is.


Ezek a receptek, cikkek is érdekelhetnek:

Paleo linzer

töpörtyű

Töpörtyűs palacsinta recept

személyi edző

Személyi edzés Budapesten

alakformáló

Alakformáló, zsírégető edzés Budapesten