Diétás gumicukor, házilag

Diétás gumicukor, otthon elkészíthető receptje

Így készíts egészséges, diétás gumicukrot otthon. Ez a gumicukor nemcsak, hogy egészséges, de rettentően finom és, ráadásul nagyon könnyű elkészíteni. Íme a diétás gumicukor receptje.

A diétás gumicukor hozzávalói

  • 2,5 dl frissen csavart gyümölcs leve (1 db narancs, 1 db grapefruit, 1-2 db kisebb mandarin
  • 25 g zselatin
  • 10 g eritrit vagy xilit

A diétás gumicukor elkészítése

  1. Csavard ki a gyümölcsöket és szűrd le a levet.
  2. Tedd egy kis edénybe és add hozzá a zselatint és a cukrot.
  3. Melegítsd fel, de ne forrjon, jól kevergesd el benne a zselatint és a cukrot.

  4. Pár perc után el is készült, öntsd valamilyen formába (pl. bonbon formába, én muffin formát használtam, mert az volt otthon).
  5. Hagyd kihűlni és utána tedd a hűtőbe dermedni kb. 2 órára.
  6. Szépen meg fog dermedni, és utána ki tudod szedni a formából.

Ilyen egyszerű, gyorsan megvan, csak a hűtésre kell várni és fogyasztható is.

Használhatsz természetesen más gyümölcsöt is, a fantáziádra van bízva, az arányt érdemes tartani.

Próbáld ki Te is a diétás gumicukor receptjét!

diétás gumicukor
Diétás gumicukor házilag

 

Szólj hozzá!

15 + 20 =

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com