MANDULALISZT PALACSINTA


Mandulaliszt palacsinta
Mandulaliszt palacsinta




Egészséges, finom, és még a fogyókúrába is beilleszthető palacsinta? Igen, létezik ilyen is. Ezt a mandulaliszt palacsintát akkor is eheted, ha laktóz- vagy gluténérzékeny vagy, és fogyókúra esetén sem kell feltétlenül lemondanod az édes ízekről. Íme a mandulaliszt palacsinta receptje:




Hozzávalók:

  • 200 g mandulaliszt

  • 2 tojás

  • 1,5 dl mandulatej vagy víz

  • fél mokkáskanálnyi fahéj

  • 1 vaníliarúd kikapart belseje vagy vaníliaőrlemény

  • fél mokkáskanálnyi só

  • csipetnyi szerecsendió

  • kókuszzsír a sütéshez

A mandulaliszt palacsinta elkészítése:

Mixerrel vagy habverővel keverd föl a tojásokat, add hozzá a mandulalisztet, a fahéjat, a sót, a szerecsendiót és a vaníliát. Öntsd hozzá a mandulatejet vagy a vizet is, és keverd simára.

Evőkanálnyi kókusz- vagy olívaolajjal hevítsd föl a palacsintasütőt, majd kisebb adagokban süsd ki a palacsintákat. Mindkét oldalukat kb. 2-2 percig süsd.

A mandulaliszt palacsinta nem az a tekerhető palacsinta, így ezt a palacsintát tálalhatod gyümölccsel, vagy cukormentes lekvárral leöntve.

Mandulaliszt palacsinta
Mandulaliszt palacsinta

Ezek a receptek, cikkek is érdekelhetnek:









Szólj hozzá!

kilenc − nyolc =

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com