GLUTÉNMENTES KENYÉR


gluténmentes kenyér
Gluténmentes kenyér

Nem szeretnél a kenyérről lemondani?  Akkor nézd meg ezt a szénhidrát csökkentett gluténmentes kenyér receptet. Gluténmentes, gabonamentes, tejmentes, szójamentes, adalékmentes. Íme a gluténmentes kenyér:










Hozzávalók:

  • 3 db M-es tojás

  • 150 ml víz

  • 10 ml friss citromlé

  • 30 g folyékony kókuszzsír

  • 1 csomag (200 g)Éléskamra Falusi kenyér szénhidrát csökkentett lisztkeverék

A gluténmentes kenyér elkészítése:

  1. A tojásokat keverd el a vízzel és a friss citromlével, valamint a folyékony zsíradékkal.

  2. Add hozzá a lisztkeveréket és kanállal (vagy ha tudod dagasztószárral) kb. 2-3 percig keverd. Igyekezz minél több levegőt beledolgozni.

  3. 30 percig pihentesd

  4. A pihentetés után paleos liszttel szórt felületen gyúrd át (pl. bambuszrost liszt, manióka liszt).

  5. Formázd meg a kenyeret tetszés szerint és hintsd meg pici liszttel kívül, hogy házias hatású legyen és jó ropogós és vágd be 4-5 helyen mélyebben.

  6. Süsd készre alsó-felső fokozaton (légkeverés nélkül) 200 fokon 20 percig, majd 180 fokon 45 percig sütőtől függően.

  7. Rácson hűtsd ki, csak ezután vágd fel!


gluténmentes kenyér
Gluténmentes kenyér

Ezek a receptek, cikkek is érdekelhetnek:






Szólj hozzá!

4 × egy =

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com